niedziela, 22 grudzień 2024

espirit_logo_0Informacja prasowa
14.09.2009

Pojawia się niezwykła szansa dla tych, którzy umieją fotografować kobiety – 15 września rusza skierowany do nich konkurs L’Esprit Photo. Promotorem tej inicjatywy, mającej na celu uchwycenie kobiecego piękna w portrecie i akcie – jest Wojciech Fibak. Konkurs – którego nagrodą główną jest samochód - zorganizowała luksusowa marka wnętrzarska - L’Esprit Decoration.

Fotografia od dawna dokumentuje zachwyt nad kobiecym ciałem. Współcześni fotografowie, którym udało się ów zachwyt uchwycić mają teraz szansę zaprezentowania swojego spojrzenia na ten zawsze aktualny temat – właśnie rusza konkurs L’esprit Photo, którego jury będzie poszukiwało niebanalnego podejścia do portretu i aktu. Ci którzy zdołają zainteresować jury – mają szansę nie tylko na profesjonalną wystawę, lecz nawet na cenną nagrodę główną: samochód. ...

Informacja prasowa
14.09.2009

top-

Piękno uchwycone.

Pojawia się niezwykła szansa dla tych, którzy umieją fotografować kobiety – 15 września rusza skierowany do nich konkurs L’Esprit Photo. Promotorem tej inicjatywy, mającej na celu uchwycenie kobiecego piękna w portrecie i akcie – jest Wojciech Fibak. Konkurs – którego nagrodą główną jest samochód - zorganizowała luksusowa marka wnętrzarska - L’Esprit Decoration.

Fotografia od dawna dokumentuje zachwyt nad kobiecym ciałem. Współcześni fotografowie, którym udało się ów zachwyt uchwycić mają teraz szansę zaprezentowania swojego spojrzenia na ten zawsze aktualny temat – właśnie rusza konkurs L’esprit Photo, którego jury będzie poszukiwało niebanalnego podejścia do portretu i aktu. Ci którzy zdołają zainteresować jury – mają szansę nie tylko na profesjonalną wystawę, lecz nawet na cenną nagrodę główną: samochód.

Idea międzynarodowego konkursu L’esprit Photo jest klarowna: prace konkursowe – wykonane przez profesjonalnych fotografów i studentów uczelni artystycznych, oraz fotografów-amatorów mają być przeciwwagą dla trywializowania i uprzedmiotowienia ciała kobiecego we współczesnej kulturze masowej. Jednocześnie – organizatorzy konkursu liczą na to, że nadesłane na konkurs zdjęcia wpiszą się w wielowiekową tradycję obrazowania kobiet przez artystów sięgającą czasów prehistorycznych – tym samym podkreślając charakter fotografii jako sztuki współczesnej. Pokonkursowa wystawa – która odwiedzi najważniejsze ośrodki kulturalne Polski (Warszawa, Kraków, Wrocław) – pomoże odpowiedzieć na pytanie o uniwersalną definicję piękna, jej zmieniające się oblicza, konwencje. Organizatorzy są przekonani, że artyści, którzy zdecydują się na pokazanie swoich prac – jednocześnie wskażą całą paletę różnego rodzaju przejawów piękna.

Nadesłane na konkurs L’esprit Photo zdjęcia – z których około stu trafi później na wystawę w trzech miastach: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu – oceniać będą pod przewodnictwem Wojciecha Fibaka osoby związane z fotografią i sztuką. Będą to: fotografowie Wacław Wańtuch, Bartosz Podkowa i Marek Straszewski, projektantka Gosia Baczyńska, autor konkursu Grzegorz Sroga oraz piosenkarka Monika Brodka.

Osoba promotora konkursu, Wojciecha Fibaka, łączy L’Esprit Photo z luksusową marką L’Esprit Decoration. „Zaproszenie Wojciecha Fibaka do objęcia funkcji Ambasadora L’Esprit Decoration było naturalnym wyborem połączenia marki Premium ze światem sztuki. Jesteśmy głęboko przekonani, że osobowość, doświadczenie, poczucie stylu i wyczulenie na piękno Pana Wojciecha, rozbudzi Państwa wyobraźnię do stworzenia własnej wizji wnętrza.” – mówi Dorota Karbowska, Koordynator Konkursu.

L'Esprit Decoration to marka elitarna podłóg drewnianych. Priorytetem jest tu piękno i szlachetność materiału z którego wykonane są produkty. L'Esprit Decoration to kwintesencja dobrego smaku i nieposkromionej fantazji – w zgodzie z wizją wnętrza każdego, kto zapragnie, by mu towarzyszyła. Podłogi L'Esprit Decoration potrafią uszlachetnić proste linie nowoczesnego wnętrza, być kontrapunktem we wnętrzu przypominającym pełną polotu scenografię teatralną, jak i być szlachetnym tłem dla wnętrza klasycznego.

Kolekcja L'Esprit Decoration stanowi wyjątkową ofertę na rynku, również na poziomie komunikacyjnym – wystarczy spojrzeć na zdjęcia reklamowe wykonane przez Piotra Stokłosę lub właśnie konkurs L’Esprit Photo. Marka powstała w celu zaspokojenia nawet najbardziej wyszukanych potrzeb Klientów a stawia na innowację rozwiązań i nowatorską koncepcję. Niezwykła paleta barwna stanowi inspirację dla najbardziej wymagających: szlachetne barwy drewna dęba i jesionu, jak również piękności o egzotycznych nazwach: iroko, jatoba, sucupira, wenge czy merbau. „Modę na marki Premium mamy już od kilku lat. Od kupowanych produktów wymaga się nie tylko wysokiej jakości i funkcjonalności, lecz także wartości dodanych w postaci idei, przesłania. Taką ideą i przesłaniem dla naszych klientów jest Konkurs L’esprit Photo” – mówi twórca konkursu Grzegorz Sroga.

Więcej informacji na temat konkursu można znaleźć na www.lespritphoto.com
i pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Wecuj informacji na temat L’Esprit Decoration można znaleźć na www.lespritdecoration.com,
udziela ich też Dorota Karbowska - Kierownik Strategii Marketingowej, Barlinek S.A.,
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. +41 333 11 85, tel. kom. 697 69 32 13.

bottom


Grupa Barlinek S.A. jest jednym z największych producentów naturalnych podłóg drewnianych na świecie. Logo Barlinek to najbardziej rozpoznawalna marka podłóg naturalnych w Polsce. W 2009 r. deska barlinecka eksportowana była i jest do ponad czterdziestu pięciu krajów na czterech kontynentach. Firma ma ok. sześćdziesięciopięcio procentowy udziału na rynku polskich podłóg.

Barlinek opiera się na zaawansowanych technologiach i wykorzystuje wysoko zautomatyzowany proces produkcji pozwalający dostosować produkt do szybko zmieniających się potrzeb rynku, oraz przystosować się do nowych trendów w Europie i na świecie. Obecnie portfolio Barlinka zawiera blisko sto wzorów i typów podłóg.

Barlinek S.A. przywiązuje dużą wagę, aby jego działalność nie miała negatywnego wpływu na środowisko, otoczenie i życie mieszkańców, jest również inicjatorem wielu programów dotyczących ochrony środowiska oraz edukacji ekologicznej.